Indulj el!

„Mózes akkor ezt mondta az Úrnak: Kérlek, Uram, nem vagyok én a szavak embere. Korábban sem voltam, de azóta sem lettem az, hogy szolgáddal beszélsz. Sőt inkább nehéz ajkú és nehéz nyelvű vagyok. De az Úr ezt mondta neki: Ki adott szájat az embernek? Ki tesz némává vagy süketté, látóvá vagy vakká? Talán nem én, az Úr?! Most azért csak menj: majd én segítségedre leszek a beszédben, és megtanítalak arra, hogy mit beszélj!”
Mózes második könyve 4:10-12

Sorold fel az összes kifogásodat! Rajta, ne fogd vissza magad, ami a szíveden, az legyen a szádon is! Mondd ki bátran őket egymás után. Szedd össze, olyan sorrendben, ahogy jónak látod, és engedd szabadjára az összeset! Aztán olvasd el még egyszer ezt az igét, és nézd meg, vajon kifogásaid megütötték-e a mózesi szintet! 

Mert ha valaki, akkor Mózes profi volt ebben. Negyven évet töltött a juhok között, és igen, velük aztán túl sok magasröptű eszmecserét nem lehet folytatni. És ezt meg is mondja Istennek, nem is akárhogy. "Uram, nem vagyok én a szavak embere. Korábban sem voltam, de azóta sem lettem az, hogy szolgáddal beszélsz." És mégis ő lett az, aki által Isten kettéválasztotta a Vörös-tengert és kivezette Izrael népét Egyiptomból. Mert Isten látta a tökéletes kifogás mögött megbúvó csodálatos embert, akivel együtt hihetetlen dolgokat fog véghezvinni. 

Ma reggel, miután elmondtad az utolsó érvedet is, hogy miért vagy alkalmatlan, hallgasd meg Isten válaszát! Ő sokkal többet lát benned, mint amit te a legmerészebb álmodban remélnél. Ő sokkal jobban ismer téged, mint te önmagadat, és látja benned az elrejtett kincset. Látja benned azt a csodálatos embert, akivel Ő majd hihetetlen dolgokat fog véghez vinni. 

Ő látja benned a hőst, aki nem fogja feladni, aki kitart majd a végsőkig. Ő látja benned azokat a képességeket, amiket te még fel sem fedeztél magadban. Ő látja, hogyan fogod Vele egyre tágabbra feszíteni a határaidat, hogyan fogod elhagyni a komfortzónádat, és hogyan fogod megélni Vele a különleges tapasztalatok sorát. 

Ő látja benned Isten emberét! Hát mondj igent az Ő hívására, és engedd, hogy részesévé tegyen a tervének! Miután kifogyasztottad kifogásait tárházát, itt az ideje, hogy nyugodtan felkelj, és elindulj azon az úton, amit Isten rendelt neked. Hidd el, nem fogsz csalódni! 

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hívd meg a lelkészed egy sörre!

Világosság a sötétségben

A tökfőzelék és a szeretet