Ne félj!

„Ne félj, mert veled vagyok, ne csüggedj, mert én vagyok Istened! Megerősítelek, sőt megsegítelek, és igazságom jobbjával támogatlak. Íme megszégyenülnek, és gyalázat éri azokat, akik fölgerjednek ellened. Semmivé lesznek és elvesznek, akik veled perlekednek.” 
Ézsaiás 41:10-11.
Jó reggelt!
Mit szólsz ehhez a kedves, bátorító Igéhez?
Ne félj!
„A félelem bekopogott az ajtón. A remény ajtót nyitott. De nem volt ott senki!” – olvastam valahol.
Ne félj, mert ma Isten előtted megy – csak kövesd Őt
Melletted megy – fogja kezed.
Mögötted megy – védelmez!

Ne csüggedj! Lehet, befelé folynak könnyeid. Beteg a gyermeked? A Családtagjaid közül probléma van valakivel? Házassági konfliktusok között élsz? Munkahelyet keresel?
Ne csüggedj – mert én vagyok Istened – mondja Atyád ma reggel.

Megerősítlek!
Megsegítlek!
Jobb kezemmel támogatlak!

Ma, mielőtt munkába indulnál, olvasd el ezt az alábbi kedves kis verset. Engedd, hogy a szívedhez szóljon.


MENNYIVEL DRÁGÁBBAK VAGYTOK TI A MADARAKNÁL!
(Lukács 12,2)

Vörösbegy és veréb beszélgetnek
titkairól az emberi életnek.
Vörösbegy kérdez: "Fel nem foghatom,
mért hajszolják magukat úgy agyon
az emberek! Van bajuk, gondjuk annyi,
nincs idejük örülni, hálát adni!
Pedig az élet oly szép valami!
Meg tudod ezt a kérdést oldani?"
"Sajnos nem lelek nyitjára az oknak,
mért küszködnek, gyötrődnek,
panaszkodnak,
mért – szól verebecske -, csak azt sejthetem,
nincs oly jó sorsuk, mint neked és nekem.
Miránk mennyei Atyánknak van gondja:
Ad eledelt, napsugarat naponta.
Tudja hiányunk, és kész, hogy segítsen.
S úgy látom, nekik ilyen Atyjuk nincsen".

(Charlotte Friede – fordította: Túrmezei Erzsébet)

Drága vagy Atyád szemében. Bízd Rá magad! Neki gondja van rád. Megsegít és felhozza igazságodat. Végtelen és kimondhatatlan szeretettel szeret téged. Kell ennél több?


Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hívd meg a lelkészed egy sörre!

Világosság a sötétségben

A tökfőzelék és a szeretet