Legyen célod a jó!

„Aki jóra törekszik, jóakaratot szerez, de eljön a rossz arra, aki azt hajhássza.”

Példabeszédek könyve 11. fejezet 27. verse


Én úgy érzem, hogy Te a maradandó értékekre törekedsz! Nem szeretném én szorongatni a bölcsesség kövét, megteszi helyettem más, de szeretnék úgy írni Neked, mintha szemtől szembe ülnénk egymással és a képpen történne egy kis eszmecsere.

Maradandó értékek. De melyek is azok? Napi 8-10, vagy netán 12 órát is dolgozol egy nap. Fáradtan kelsz, és még fáradtabban érsz haza. Lehet, hogy még hétvégén is dolgoznod kell, így esélyed sincs kipihenni a hét fáradalmait. Van ennek értelme? Nehezen keresed meg a kenyeredet, a buszmegállóban állva csak nézed, ahogy a luxusautók száguldoznak el előtted, de te csak az Ikarusra vársz. Maradandó, amit csinálsz? Amikor szíved lelked beleteszed a munkádba, és köszönet nem jár érte. Maradandó értékek...

Este megkérdezted magadtól: mit tettem ma ami maradandóvá vált az én életemben vagy máséban? Vagy csak a Tv-t bambulod, és örülsz, hogy nem kell gondolkoznod.


Kedves Barátom, figyelj most rám! Szerezz örömet másoknak, járj közben, hogy másoknak jól legyen dolga, miközben törekedj arra, hogy a munkádat tökéletesen elvégezd. Nem a nagy dolgokat kell keresni, hanem az aprónak tűnő dolgokat. Mindig figyelj a részletekre, hogy tökéletes legyen az is, mert a részletek adják az egésznek a szépségét. Törekedj a jóra te magad is, hogy jobb ember lehess. 

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hívd meg a lelkészed egy sörre!

Világosság a sötétségben

A tökfőzelék és a szeretet