Neked van hited?

„Jézus ekkor ezt mondta neki: „Én vagyok a feltámadás és az élet, aki hisz énbennem, ha meghal is, él; és aki él, és hisz énbennem, az nem hal meg soha. Hiszed-e ezt?”
János evangéliuma 11. fejezet 25-26. verse


A hit az örök recept. Minden megválaszolatlan kérdésre a válasz: a hit! Egyesek számára ez nem könnyű dolog. Hívő ember vagyok, de én is sokszor nehézségekkel küzdök. Általánosságban a hit akkor a legjobb és legnagyszerűbb dolog, ha minden rendben van. Azonban abban a pillanatban, ahogy egy kicsit is a bizonytalanság vesz körül bennünket, máris elkezdünk intézkedni. Ilyenkor a hit háttérbe szorul. Azonnal vesszük a telefonunkat, hívjuk a megoldást nyújtó személyt.

De van egy pont az életben, amikor már semmit nem tehetünk csak tehetetlenül hátradőlünk és várjuk a csodát. Remélem mind értjük, hogy mire gondolok itt, és remélem mind voltunk már így. Ez Isten számára az az állapot, amikor elkezdhet dolgozni az életeden. Nem arról van szó, hogy légy tétlen, hanem arról, hogy engedd meg Istennek, hogy először ő reagáljon az életedben felmerülő problémára! Ez az, amire neked is és Istennek is szüksége van!

Honnan tudhatom meg, hogy Isten közbeavatkozása volt, vagy én oldottam meg? Amit Isten old meg az tökéletes számodra, amit te oldasz meg, az egyrészt csak átmeneti, másrészt pedig vannak hiányosságai.


Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hívd meg a lelkészed egy sörre!

Világosság a sötétségben

A tökfőzelék és a szeretet