A megtartott ígéret



Mert én veled vagyok, megőrizlek téged, akárhova mégy, és visszahozlak erre a földre. Bizony, nem hagylak el, amíg nem teljesítem, amit megígértem neked. 

Mózes első könyve 
28. fejezet 15. verse






Az ígéret, amivel kezdődik ez a szövegrész, alapvetően meghatározza azt, amiről biztosít bennünket! „mert én veled vagyok” Ezzel kezdi. Itt talán abba is lehetne hagyni a verset, mert ezzel mindent elmond, amit csak tudnunk kell. Én veled vagyok, milyen szépen is cseng ez az ember fülébe mikor ezt hallja.

Sok nehéz helyzet adódik az életben, talán Te is kedves olvasó éppen egy ilyen nehéz helyzetnek a kellős közepén vagy. Akár így van akár nem, át tudod érezni annak a súlyát, hogy megoldás egyedül az Úrnál van.

Elméletből ötös. Ezt nagyon sokan tudják, és még többen mondogatják is, de érteni csak kevesen értik. Amikor a legnagyobb vész van, akkor gondolunk arra a legkevésbé, amit ekkor mond az Úr: nem kell aggódnod „mert én veled vagyok és megőrizlek téged…”

A kormánykerék nem a mi kezünkbe kell legyen, amit nagyon nehéz elfogadni, mert szeretnénk emberi megoldásokat minél hamarabb eszközölni. Nem tudom ki hogy van vele, biztos vannak nálam „rutinosabb” emberek, de nem tagadom, küzdő ember vagyok, aki napról napra szembe találkozik nehéz helyzetekkel, és nem szégyellem bevallani, hogy sokszor nehezemre esik átengedni a kormányt.

Van egy választási lehetőség: a hit! Hinni abban, amit megígért az Úr azt be is tartja. Könnyű azt mondani a kényelmes karosszékből, hogy csak hátra kell dőlni és bízni, de valójában, ha nem is hátra dőlve, hanem térden állva, de ott van az ígéret, amelyet a hitre alapozva elnyerhetünk!

Sok erőt és kitartást kívánok mindenkinek szeretettel!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hívd meg a lelkészed egy sörre!

Világosság a sötétségben

A tökfőzelék és a szeretet