Használati utasítás



 „A teljes írás Istentől ihletett és hasznos a tanításra, a feddésre, a megjobbításra, az igazságban való nevelésre, Hogy tökéletes legyen az Isten embere, minden jó cselekedetre felkészített.”
   2Timóteus 3:16-17 



Nemrég vásároltam egy új termosztátot a gázkazánunkhoz. Elkezdtem beprogramozni, hogy mikor kapcsolja be a kazánt és milyen meleg legyen a lakásban. Természetesen volt hozzá használati utasítás is, de én olyan vagyok, aki szereti egyedül megoldani a problémákat.

Nagyon sokszor próbáltam állítgatni, de egy ponton mindig elakadtam, így kénytelen voltam a használati utasítást elővenni. Csodálatos kis füzetecske volt! Nélküle lehet, hogy teljesen rosszul állítottam volna be a termosztátot és nem működött volna rendesen.

Ugyanígy van Istennel. Természetesen megpróbáljuk a dolgokat a saját erőnkből, de amikor megállunk és elolvassuk a használati utasítást – Isten Igéjét, a Bibliát – bámulatos, hogy mi mindent megtudunk! 

- Megismerjük belőle Istent, önmagunkat. 
- Megtudjuk, hogy mit kell tennünk, amikor nem működnek a dolgok. 
- Jobban megértjük az életet, mert jobban megismerjük Jézust. 
- Ő az Igéjén keresztül fedi fel magát, és Szentlelkén keresztül erősít meg.

Néha azt gondoljuk, hogy Isten elrejtőzött, pedig Ő mindig ott van, és keres Téged. Ki akarja jelenteni Magát Neked. Meg akar áldani, és meg akar jutalmazni azért, mert a szívedben az a vágy él, hogy minél jobban megismerd Őt.

Előfordulhat, hogy olyan vagy, mint én, és szereted magad megoldani a dolgokat. Ne ezzel a hozzáállással közelítsd meg az életed. Amikor a saját erőnkből próbálkozunk, az sokkal nehezebb. Jézus azt mondja, hogy az Ő igája és terhe könnyű. Tanulj Tőle. Olvasd el a „használati utasítást”, és válj mindazzá, amire Isten teremtett.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hívd meg a lelkészed egy sörre!

Világosság a sötétségben

Gyakorlati teológia