IMA




Az én fülemnek hallásával hallottam felőled, most pedig szemeimmel látlak téged.  Jób könyve 42,5


„Uram, itt állok előtted, és felemelem a szavamat te hozzád.  Kisgyermek koromtól hittem, hogy létezel és igyekeztelek egész életemben követni téged. Emlékszem szüleimre, amikor rólad beszéltek ragyogtak a szemeik, mindig tisztelet volt a szavukban.  Természetes volt számomra, hogy hívő lettem. Aztán jött a nagybetűs élet. Egyedül voltam, hirtelen minden rám szakadt.  A problémák, nehézségek túl súlyosak voltak nekem. Éltem az életemet, de egyre távolabb tőled. Az ismerőseimmel a barátaimmal egyre kevesebbet beszélgettem Rólad. Ott voltál a szívemben de nagyon a szélén. Soha nem tagadtalak meg, de nem is követtelek.  Tanultam, dolgoztam, szórakoztam, mint minden fiatal. Az élet már csak ilyen, gondoltam. Nincs ebben semmi különös. Élünk és egyszer meghalunk és kész. Aztán valami történt velem. Nem tudom mi volt, pontosan azt sem, hogy mikor volt, de valami hiányozni kezdett. Ennyi lenne az élet, haverok, mozi, buli vagy van más is, van jobb is? A szívem széléről kezdtél középre jönni. Olyanokról kezdtem gondolkodni, hogy értelmes élet, szolgálat, másoknak örömöt szerezni.  Kezdtem megérezni, hogy hogyan is éltél Te, kezdtem többet gondolkodni Rólad. Észrevettelek magam mellett. Azon kaptam magamat, hogy reggelente beszélgetek Veled, mint most is. Kérdezlek és Te válaszolsz. Itt vagy velem minden nap. Szeretek Veled lenni. Valami megváltozott a kettőnk kapcsolatában, barátok lettünk. Tudom, igen tudom, hogy itt vagy mellettem, hogy fogod a kezemet és vigyázol rám. Kapaszkodom én is Beléd, nem akarom elengedni a kezedet. Célja lett az életemnek, szeretnék úgy élni, ahogyan Te éltél.  Szeretném megköszönni Neked, hogy megbocsátottad a bűneimet, és minden reggel így ébredhetek. Te soha nem végzel fél munkát, valamit elkezdtél bennem és azt be is fejezed. Teljes gyógyulás van Tenálad. „

Jézussal te is találkozhatsz ma reggel. Mondd el neki a problémáidat, nehéz életedet, és Ő nem csak meghallgat, hanem válaszolni is fog imádra. Teljes bűnbocsánatot ad, és egy gyönyörű, szép, nyugodt életet.  

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hívd meg a lelkészed egy sörre!

Világosság a sötétségben

A tökfőzelék és a szeretet