Életünk megtisztítása


„Mindenki, aki reménykedik abban, hogy meglátja Őt, tisztán tartja magát a bűntől, ahogyan Krisztus maga is tiszta. Aki bűnt követ el, az Isten törvénye ellen vétkezik. Mert a bűn nem más, mint az Isten törvényével szembeni engedetlenség.”

1János 3:3-4. (WBTC fordítás)

Amikor ma reggel elolvastam ezt az Igét, elszomorodtam. Hogy tudnám ÉN tisztán tartani magam a bűntől, amikor annyi önzés meg mindenféle kisebb nagyobb rossz tulajdonság = bűn szorult belém. Aztán végigolvastam a hasonló mondanivalójú Igéket – és megvigasztalódtam.

A mai napon számomra Jézus azt üzeni, hogy: „Drága Gyermekem! Ha bízol bennem, és reméled, hiszed, hogy hamarosan találkozunk, akkor nem érzed jól magad a bűnben. Akkor vágyakozol a megtisztulásra. Tudod, hogy hol találsz meg! Nálam mindig kéznél van a tisztítószer, hiszen belevésték a markomba. Mindig rád emlékezem, amikor a tenyerembe nézek. Tehát kérlek, gyere hozzám bátran, ha már utálod kisebb nagyobb botlásaidat, céltévesztéseidet, bűneidet. Ugye tudod, hogy én igazán szívesen megtisztítlak téged. Kérlek, ne felejtsd el, hogy a bűn az nem más, mint az én törvényemmel szembeni engedetlenség. Tudom, hogy szeretnél nekem engedelmeskedni! Nos, hát – akkor indulj! Én várlak, mert nagyon szeretlek”

Mit gondolsz, ezt csak nekem üzeni ma reggel a mi szerető Megváltónk?

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hívd meg a lelkészed egy sörre!

Világosság a sötétségben

A tökfőzelék és a szeretet