Gyümölcstermésre kiválasztottak


„Nem ti választottatok engem, hanem én választottalak titeket, és én rendeltelek titeket, hogy ti elmenjetek és gyümölcsöt teremjetek, és a ti gyümölcsötök megmaradjon; hogy akármit kértek az Atyától az én nevemben, megadja néktek. Ezeket parancsolom néktek, hogy egymást szeressétek.”
(János evangéliuma 15. fejezet 16-17. vers)


Egész életünk választások sorozata; Milyen ruhát vegyek ma fel? Mit főzzek? Mit vegyek a gyerek születésnapjára? Milyen mobiltelefont vásároljak? Melyik szerelőhöz vigyem a kocsit?

A válasz nem kérdés; Válaszd mindig a legszebbet, a legjobbat, a tökéleteset vagy az olcsóbbat!

De hogyan választ Isten?

A feladat: elmenni és bemutatni Őt hamisítatlanul a környezetünknek. Reményt adni, ahol reménytelenség van; vigasztalást, ahol könnyek hullnak; szeretni, ahogy Ő szeret.

Ismerve a feladatot, te bizalmat szavaznál magadnak?

Jézus választása ellene mond emberi logikánknak; hiszen nem az előkelő rétegből, nem a gazdagok, nem a nagy filozófusok közül választott. És nem is a papok közül, akik pedig biztos jobban prédikáltak, mint azok az egyszerű fiatal halászok, vámszedők… vagy éppen én.

Uram, miért pont engem választottál?

Mit látsz bennem, amivel képes lehetek gyümölcsöt teremni?

Ha ismered Jézust, ismered a válaszát.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hívd meg a lelkészed egy sörre!

Világosság a sötétségben

A tökfőzelék és a szeretet