Szüntelen kapcsolat az Úrral


„Nappal kiküldte kegyelmét az Úr, éjjel éneke volt velem, imádság az én életem Istenéhez!”
Zsoltár 42:9.

De sokszor hallom: Nem tudok aludni! Nem jön álom a szememre! Elalszom és egy óra múlva már teljesen éber vagyok – és többé nem jön álom a szememre.


Gondolhatod, melyik korosztályhoz tartozók panaszkodnak így?!
A zsoltár írója sem lehetett már fiatal, amikor ezeket a gondolatokat leírta. Nem tudott aludni.

De aztán rájött valamire: Amikor csendben fekve énekelni kezdett – akkor megnyugodott. És amikor hálaimát mondott a menny Istenének – békére lelt. Aztán már el is felejtett panaszkodni. Hiszen az éber órákat – ágyában fekve – énekléssel és imádsággal töltötte. S érezte, hogy nincs egyedül.

A világegyetem Ura vele együtt virraszt és újabb és újabb dalt ad szívébe. Ne légy szomorú az álmatlan órák miatt! Kezdj hálaénekbe és hálaimába. Elröpül az éjjel! És boldog lesz szíved!


Ha ismered ezt az éneket, máris elénekelheted!

Refrén:
Éjjel, nappal
Angyal szeme vigyáz rám, Uram,
Éjjel, nappal
Angyal szeme vigyáz rám.

1. A nap lemegy nyugaton,

Angyal szeme vigyáz rám, Uram,
Eltölt teljes nyugalom,

Angyal szeme vigyáz rám.


Refrén:
Éjjel, nappal
Angyal szeme vigyáz rám, Uram,
Éjjel, nappal Angyal szeme vigyáz rám.

2. Lepihenek csendesen,

Angyal szeme vigyáz rám, Uram,

Reád bízom életem,

Angyal szeme vigyáz rám.


Refrén:
Éjjel, nappal
Angyal szeme vigyáz rám, Uram,
Éjjel, nappal
Angyal szeme vigyáz rám.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hívd meg a lelkészed egy sörre!

Világosság a sötétségben

A tökfőzelék és a szeretet