Nem dob ki, inkább megjavít!

„Erőt ad a megfáradottnak, és az erőtlen erejét megsokasítja.” Ésa. 40,29.

Mit teszünk, ha kilyukad a zoknink? Megvarrjuk? És ha elszakad a szandálunk? Elvisszük cipészhez?

A mai kereskedelem arra épül, hogy mindig újat vegyél. Már eleve nem gyártanak túl tartós dolgokat, hiszen ez tönkre tenné az üzemeket, gyárakat. A reklámok segítségével újabb és újabb dolgok vásárlására késztetnek.

Milyen jó, hogy a mi Istenünk nem ilyen! Előfordult- e már, hogy úgy érezted: vége! Nincs erőd, nincs megoldás, nincs kiút! Ha nem is sokszor, de már voltam olyan helyzetben, amikor úgy éreztem, nincs tovább! A körülmények úgy alakultak, hogy nem láttam az alagút végét! Ekkor – ellentétben sok más emberrel – nem adtam át teljesen magamat a csüggedésnek! Mielőtt teljesen kiborultam volna, előtte leborultam…. Ezután az az Isten, akinek szolgálok, valami megmagyarázhatatlan, csodálatos módon lehajolt hozzám, megérintette képségbe esett lelkemet, és egy olyan békességet adott, amely minden értelmen felülhalad!

Ilyen a mi Istenünk! Ha úgy érzed, hogy teljesen mindegy már, emberek beléd rúgtak, nevetnek rajtad, kilátástalanná vált minden, akkor van egy jó hírem: Jézus szeret! Ő nem azt nézi, hogy milyen vagy perpillanat, hanem azt látja, milyenné válhatsz az Ő kegyelme által! Ha elhagyott az erőd és biztossá vált a bukásod, borulj le Te is! Mondd el Neki, mi bánt! Ha hibáztál, valld be, és egy olyan élményben lesz részed, amelyet eddig még talán soha nem éreztél!

„Megrepedt nádat nem tör el, a pislogó gyertya belet nem oltja ki” Ésa. 42,3.

Lehetsz akármilyen szerencsétlen, lezüllött, értéktelennek minősített, Ő nem dob el! Befoltoz, rendbe rak úgy, hogy jobb leszel, mint annak előtte!
Akár már ma reggel is kipróbálhatod……

Kormos Tivadar begin_of_the_skype_highlighting     end_of_the_skype_highlighting

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hívd meg a lelkészed egy sörre!

Világosság a sötétségben

Gyakorlati teológia