Ima szüleimért

„Ha atyám és anyám elhagynának is, az Úr magához vesz engem.” Zsoltárok 27,10

A családommal szüleimnél töltöttük a szabadságunk egy részét. Több mint 500 kilométerre laktunk tőlük. Édesapám már gyenge volt, nehezen vette a levegőt, hamar kifulladt, de arra gondoltunk, hogy ez az öregséggel jár. Szerdán elindultunk haza, csütörtökön bevitte őt a mentő a kórházba. Pénteken édesanyám telefonált, hogy nagy baj van, az orvos szerint súlyos édesapám állapota. Szombaton mentem vissza meglátogatni a kórházba és vasárnap reggel kaptam a telefont, hogy édesapám meghalt, elhagyott.

Ő elaludt egy rövid időre, de amikor Jézus Krisztus dicsőségesen megjelenik az ég felhőjében, akkor tudom, hogy ő is feltámad és újra találkozhatunk.

Fájdalmas ez az elszakadás, elhagyás is, de még fájdalmasabb az amiről a zsoltáríró ír. Az atyai, anyai szeretet a legnagyobb ezen a földön, és mégis előfordul, hogy édesanyák szándékosan dobják el maguktól a gyermeküket. Gyakran megtörténik ez a gyermek megszületése előtt, és utána is előfordul.

A Biblia szinte elképzelhetetlennek tartja, hogy egy anya elhagyja gyermekét.
„Hát elfeledkezhetik-é az anya gyermekéről, hogy ne könyörüljön méhe fián? És ha elfeledkeznének is ezek: én te rólad el nem feledkezem”. Ésiás 49,15

Ilyen Istenünk van nekünk! Ha az édesanya el is feledkezne gyermekéről, ha egy szülő el is dobná gyermekét Ő mindvégig mellettünk áll.

Ha ma reggel szomorú vagy, mert itt hagytak szüleid, ha fáj a szíved, mert nem olyan a kapcsolatod velük, mint amilyennek lennie kellene, kérlek először is mondj egy imát értük, és ne feledd a mennyei Atyád soha nem hagy el. Ő ma is melletted van, figyel rád, őrzi lépteidet.

Csendesedj el és mondd el ma reggel:„ Uram én megtapasztaltam szeretetedet jóságodat az életemben. Ennyi jót senkitől nem kaptam mint Tőled. Hálát adok Neked a szüleimért, mert életet adtak nekem , kérlek segítsd meg őket. Köszönöm az ígéreteid sokaságát és azt amit ma adtál, hogy soha nem feledkezel el rólam és örökké velem leszel. Ámen”

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hívd meg a lelkészed egy sörre!

Világosság a sötétségben

A tökfőzelék és a szeretet