Természetfeletti védelem

"Ha vízen kelsz át, én veled vagyok, és ha folyón, azok sem sodornak el. Ha tűzben jársz, nem perzselődsz meg, láng nem éget meg."

Ésaiás próféta könyve 43. fejezet 2. vers

Mindannyiunk reménysége, hogy Isten hatalma különleges módon is nyilvánvaló lehet életünkben. Amikor a Biblia történeteit olvassuk, akkor találunk is példákat akár a folyón való csodálatos átkelésre -Jordánon való átkelés-, akár a tűz pusztításától -Dániel és társai története- való megvédésre. Ugyanakkor még a mélyen hívő emberekkel is előfordul, hogy Isten csodás módon nem lép közbe az életük megóvása érdekében, hanem hagyja, hogy a természet hétköznapi törvényszerűségei érvényesüljenek. Ilyenkor mindig gyorsan kerülnek gúnyolódok, akik Isten hatalmát megkérdőjelezik, és az Istenbe vetet hitet dajkamesének titulálják.De vajon Isten tényleg elfelejtkezne a védelmünkről? Nem, de az ígéretei arról szólnak, hogy minden benne bízót önmaga elé állít dicsőségben s amíg ez az ígéretet elnyerjük, sok-sok mindenen kell keresztül mennünk. De akármi történjen is velünk Isten tekintete kísér bennünket, "Mivel drágának tartalak, és becsesnek, mivel szeretlek, azért embereket adok helyetted, életedért nemzeteket. Ne félj, mert én veled vagyok! Napkeletről visszahozom gyermekeidet, és napnyugatról összegyűjtelek. Ezt mondom északnak: Add ide! - és délnek: Ne tartsd fogva! Hozd ide fiaimat a messzeségből, leányaimat a föld végéről, mindenkit, akit nevemről neveznek, akit dicsőségemre teremtettem, formáltam és alkottam." (Ésa.43:4-7) Igen, akármi történjen is velem, életem hirdetheti Istendicsőségét, természetfeletti hatalmát és védelmét!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hívd meg a lelkészed egy sörre!

Világosság a sötétségben

A tökfőzelék és a szeretet