Semmi nem szakíthat el .....

"A Lélek pedig világosan megmondja, hogy az utolsó időkben némelyek elszakadnak a hittől, mert megtévesztő lelkekre és ördögi tanításokra hallgatnak"
1Timóteus 4:1.

Szüleim keresztények voltak, és engem is Jézus szeretetére neveltet. Eljártam velük egy kis gyülekezetbe. Nem cigiztem, nem ittam alkoholt, nem káromkodtam, nem fogyasztottam tisztátalan ételeket – tehát kívülről jó fiú voltam. Érettségi után elkerültem a szülői háztól. Idegen környezet, idegen emberek, jöttek a kísértések. Egy-két hónapig még eljártam a gyülekezetbe, de egyre ritkábban. Elfeledtem amit szüleimtől tanultam, elragadott az ÉLET.
Másfél évig Jézus nélkül. Először még keresgéltem más egyházakban, de sehol nem éreztem jól magamat, aztán buli, haverok, züllés.

Ekkor szólított meg Jézus! Az egyik szombaton betévedtem egy kis budapesti gyülekezetbe. Nagyon régen nem jártam már ilyen helyen. Egy másik gyülekezetből voltak ott fiatalok, sokat énekeltek, szavaltak, jól éreztem magam. Valaki szólt hozzám! Ezeknek a fiataloknak azért kellett oda eljönni, mert Jézus nagyon szeret engem. Elküldte, őket, hogy megmentsen. Ekkor szólt hozzám igazán. Sokat köszönhetek szüleimnek, de itt ismertem meg személyesen Istent.

A ma reggeli igénk juttatta eszembe ezt a történetet. Jézus eljövetele napról napra közelebb van. Sátán egyre több embert szeretne elragadni Jézus mellől. A hitetés egyre nő.
Milyen alapon áll a házad? A sziklára vagy a fövényre építkeztél? Az árvíz jön mossa a ház alapját, a szelek tépik az oldalát. Egyetlen egy menedékünk lehet ebben az időben. Jézus Krisztussal való személyes kapcsolatunk.

Ma reggel is oda tudsz hozzá fordulni imában? „Uram köszönöm, hogy felébresztettél, végeznem kell a munkámat, elindulok itthonról, gyere velem Te is”

El tudod –e mondani Pál apostollal együtt:
Mert meg vagyok győződve, hogy sem halál, sem élet, sem angyalok, sem fejedelemségek, sem hatalmasságok, sem jelenvalók, sem következendők,Sem magasság, sem mélység, sem semmi más teremtmény nem szakaszthat el minket az Istennek szerelmétől, mely vagyon a mi Urunk Jézus Krisztusban.” Róma 8:38-39

Indulj neki így a mai napnak, és Jézus veled lesz egész életeden át! Ámen

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hívd meg a lelkészed egy sörre!

Világosság a sötétségben

Gyakorlati teológia