Különböző ajándékok

„A kegyelmi ajándékokban pedig különbség van, de ugyanaz a Lélek. A szolgálatokban is különbség van, de ugyanaz az Úr. És különbség van a cselekedetekben is, de ugyanaz az Isten, aki cselekszi mindezt mindenkiben.”
1Korintus 12:4-6.

Egy gyermekkori esemény jutott eszembe. Mégy csak ketten voltunk testvérek az öcsémmel. Két év volt köztünk, de még én sem voltam iskolás. Jött a karácsony, és az öcsém egy mackót kapott ajándékba. Hogy én mit kaptam, arra már nem emlékszem, mert csak az öcsém macijára koncentráltam. Öcsémnek persze esze ágában sem volt megosztani velem, ébren vigyázott rá.
Amikor elaludt, akkor vehettem egy kicsit a kezembe, de néha még ekkor is felébredt és visszakövetelte azt,ami az övé.
Így aztán, hogy az ellentéteket elsimítsák, az ajándékozó nekem is vett egy macit.
Így visszatekintve mosolygok magamon és magunkon, hiszen ha öcsém nem önző, én meg nem vagyok irigy, akkor sokkal jobb lett volna – mindketten élvezhettük volna egymás ajándékainak áldásait.
Úgy gondolom, így van a lelki ajándékokkal is. Amennyiben megosszuk egymással, valamennyien, gazdagodunk, növekszünk, azonban ha csak magunknak tartanánk meg, valamennyien vesztesek lennénk.
Örüljünk lelki ajándékainknak, még ha a másoké tetszetősebbeknek is tűnnek.
Ne irigyeljük mások lelki ajándékait! Úgy tekintsünk azokra, mint amiket nem egy személy, hanem egy közösség kapott.
Végül, használjuk kapott ajándékainkat, mert csak úgy növekedhetünk.
Bízzunk az Adományozóban, hogy Ő tudja a legjobban, hogy milyen lelki ajándék kihez jusson.
Ez csak jó testvérek között működik!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hívd meg a lelkészed egy sörre!

Világosság a sötétségben

A tökfőzelék és a szeretet