A jó pásztor és juhai

"Az én juhaim hallják az én szómat, és én ismerem őket, és követnek engem: és én örök életet adok nekik; és soha örökké el nem vesznek, és senki ki nem ragadja őket az én kezemből.”
János evangéliuma 10:27-28

(Elnézést, hogy ilyenkor írom, de elszállt a rendszer ma reggel...)Amikor gyerekkoromban a régi családi házunkban laktunk az ágyam felett volt egy falvédő. Ezen a falvédőn pontosan a mai reggeli dicséret volt gyönyörűen ábrázolva. A jó Pásztor- Jézus botjával terelgeti a bárányokat és egyik bárányt a karján tartja. Számomra nagyon kifejező ez a kép. A pásztor képe egy szüntelen gondoskodást feltételez, egy olyan kart, amelybe el lehet bújni, és biztonságban vagyok a viharos időszakokban. A jó pásztor szavát ismerik a bárányai, ráhagyatkoznak minden időben, és követik Őt. A jó pásztor örök életet ad nekik, és senki nem ragadhatja ki az ő kezéből.

Jézus ma is egy ilyen jó „pásztor”. Aki előttem ment régen a halálba, most előttem megy és mutatja az utat a menny felé. Akit kigúnyoltak, most olyan dicsőségesen fog eljönni, hogy mindenki imádni fogja Őt. Jézus a pásztor, aki értem nyúlt a szakadékba mert 1 voltam a 100 közül. Érted is lenyúlt a mélybe, és erős karjával felhúzott, amikor már alig tartott az ág.

A jó Pásztor képe, Jézus megváltói szolgálatát idézi fel előttem. Ha elfogadtunk pásztorunknak, akkor kész arra, hogy bevezessen minket egy olyan országba, ahol örökké vele lehetünk. Ez az ország már ma elkezdődhet benned és bennem, ha megragadjuk a felénk nyújtott isteni kezet.

Miközben figyeled a nap hátralevő részét, gondolj arra, hogy milyen nagy szükséged van a Megváltóra, a szavára, a simogató kezére és magába záró ölére. És miközben ott időzöl nála adj hálát Istennek, hogy Jézusban tiéd lehet az örök élet :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hívd meg a lelkészed egy sörre!

Világosság a sötétségben

A tökfőzelék és a szeretet